Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

torsdag den 27. oktober 2016

Et efterårs halstørklæde!

Forleden dag blev jeg færdig med et nyt halstørklæde.
Det er en mørk årstid, som vi går i møde, så synes at det er dejligt med lidt farver omkring halsen.

Jeg har mixet en masse forskellige opskrifter og det var et sjovt projekt, da jeg ikke vidste hvordan slut resultatet endte.
Måske til inspiration til jer derude ?
Til tørklædet har jeg brugt 6 ngl. Flora fra Drops som er et mix af alpaca og uld.
Garnet er købt hos Hobbii en net butik, som jeg varmt kan anbefale (og så er de tilmed billig )

Jeg fik købt for meget garn og har hele 6 nøgler garn tilbage + en masse rester.
Resterne vil jeg bruge til lidt hæklet julepynt.
Hvad jeg skal bruge de øvrige nøgler til ??? Tja, det finder jeg nok ud af :-)
*Gitte*

7 kommentarer:

  1. Hvor er det fint :-) Og hvis man bare fortsætter og fortsætter kunne det også blive til et HELT fantastisk tæppe....

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Henriette. Har slet ikke tålmodighed til sådan et tæppe - men det ville helt klart være smukt :-)

      Slet
  2. Hvor er det bare smukt. Flotte, flotte farver :o)

    SvarSlet
  3. Hvor det flot - genialt med de forskellige mønstre
    God aften
    Annette

    SvarSlet
  4. Hej Gitte, hvor er det dog et smukt tørklæde du har lavet. Hvilke mønstre har du brugt ? Venlig hilsen Dorthe

    SvarSlet